Vzdialený monitoring (PCO)

Pult centralizovanej ochrany
Rýchle fakty o našom PCO
Ako jednoducho a efektívne zabezpečiť dom, byt alebo priemyselný objekt? Ako znížiť náklady za fyzické stráženie a pritom zachovať bezpečnostný štandard objektu?
Jednou z možností je pripojenie na náš Pult centralizovanej ochrany (PCO).
- Spoľahlivá ochrana a nepretržitý dohlaď nad vaším objektom 24/7 a to 365 dní v roku
- Vhodné pre všetky druhy objektov (od rodinných domov až po veľké priemyselné areály)
- Služba je zabezpečená profesionálne vyškolenými dispečermi
- Prenos a vyhodnocovanie signálov poplachových, zabezpečovacích a tiesňových systémov
- Prenos a vyhodnocovanie signálov z elektrickej požiarnej signalizácie
- Prenos a vyhodnocovanie signálov prostredníctvom monitorovania kamerovými systémami
Pripojením bezpečnostného systému Vášho objektu, na náš Pult centralizovanej ochrany (PCO), získate istotu nepretržitého dohľadu (monitoringu) nad Vaším objektom, bez ohľadu na to, či ide o rozsiahle komplexy budov alebo chaty, rodinné domy, byty alebo vozidlá.
Všetky signály sú vyhodnocované našimi operátormi, ktorí v prípade prijatia poplachového signálu, zaistia vyslanie zásahových jednotiek na narušené miesto, prípadne polície, hasičov alebo zdravotnú službu podľa povahy mimoriadnej udalosti. Zároveň je okamžite upozornená aj kontaktná osoba zákazníka o vzniku poplachu.
-
FAQ - najčastejšie otázky
-
Pult centralizovanej ochrany alebo PCO je služba, ktorá je ponúkaná súkromnými bezpečnostnými spoločnosťami. Tieto spoločnosti disponujú svojím vlastným dispečingom, kde dispečeri nepretržite monitorujú strážené objekty zabezpečené pomocou elektronického zabezpečovacieho systému (EZS) alebo elektronického požiarneho systému (EPS), ktoré sú na pult pripojené. Na PCO môžu byť napojené aj kamerové systémy (CCTV).
-
Informácie zo stráženého objektu môžu byť na pult prenášané rôznymi spôsobmi. Náš PCO komunikuje najmä pomocou GSM/GPRS komunikátora, pretože pri použití tohto typu spojenia nehrozí „odstrihnutie“. Ďalšie spôsoby pripojenia sú možné prostredníctvom analógovej telefónnej siete , prípadne prostredníctvom internetu cez IP/LAN komunikátor.
-
Na prechod už zabezpečeného objektu systémom EZS/EPS a jeho následnému napojeniu k nášmu PCO je potrebné vybaviť tento objekt komunikačnou jednotkou (GSM/GPRS, IP/LAN), ktorá prenesie zvolené alebo všetky udalosti (poplach, kódovanie, sabotáže, poruchy) na naše PCO.
-
Pri výpadku napájacej elektrickej energie v stráženom objekte systém automaticky prejde na záložný zdroj, teda akumulátor. O výpadku elektrického prúdu dostanú dispečeri informáciu a môžu tak situáciu preveriť.
-
V prípade kamerových systémov záleží od výbavy napr. nočné videnie, termovízia a pod. Môžeme ale povedať, že vidí všetok pohyb v objekte kam kamerové systémy dosiahnu.
V rámci EZS dokáže dispečer rozoznať, z ktorej zóny prichádza poplach napr. okno, hala, vstupné dvere atď. Takýmto spôsobom dispečer rozozná, kde sa narušiteľ nachádza v rámci stráženého objektu. Tak isto podľa odkódovania dokáže rozoznať, ktorá oprávnená osoba sa v objekte práve nachádza.
-
