Administratívne budovy
Špecifiká a riziká súvisiace s bezpečnosťou v administratívnych priestoroch nie sú pre nás žiadnou neznámou.
V rámci zaisťovania bezpečnosti v administratívnych budovách a priestoroch našich zákazníkov, sa zameriavame najmä na poskytovanie kombinovaných riešení, ktoré zahrňajú služby recepcie, stráženie našimi bezpečnostnými pracovníkmi a zaistenie nepretržitého prehľadu o situácii v objekte pomocou bezpečnostných technológií.
Využívame aj elektronický systém evidencie návštev, ktorý celý proces evidencie návštev urýchľuje a zefektivňuje.
Pre zaistenie prehľadu o bezpečnostnej situácii ponúkame inštaláciu kamerových systémov, poplachových a zabezpečovacích systémov a systémov kontroly vstupov. Úlohou bezpečnostných pracovníkov je, monitorovať bezpečnostnú situáciu prostredníctvom týchto systémov a príslušne reagovať, ak dôjde k porušeniu nastavených režimových opatrení.